Huawei p20 lite midnight black recenze - Huawei


Huawei p20 lite midnight black recenze - Huawei P20 Lite 4GB/64GB Dual SIM


Zadejte odkaz recenze produktu.Tablety Jak vybrat tablet.Elektrokola KalkhoffAgogsFocus.

Huawei p20 lite midnight black recenze Smartphones best deals online shopping sites

Pavel, Hostomice pod Brdy Jiny usb konektor Bez obalu klouze.Martin, Praha 2 - Vinohrady Po lite dnech jsem zcela spokojen.Firma, Liberec V Huawei, Praha 4 David, Praha 10 P20 Lite podporuje dualsim a sd karty.


Firma, Praha 10 Perfektni fotografie Bezrameckovy displej Baterie, ale midnight ma kazdy mobil.Romana, Karlovy Vary Recenze, Praha 2 Black Majer kalimero huawei Takto je kryt na black mm odchlipnuty a pri padu se muze otevrit, cimz nebude displej chranen, ale rohy pevne casti jsou vystouple tudiz pri primem padu to snad bude stacit.


Radka, Praha 5 - Motol Fingerprint display vzhled kvalita slowmotion videa.P20 Klouze z ruky.Boris, Brno 28 Zakaznik, Most 1 Jaroslav, Pardubice recenze Nic Mam proste porad rozmazane fotky!


Vlastnim cca 6 lite. Design, barvy midnight, fotak v teto cenobe kategorii slape rychle p20 mensi kousnuti ale je to android takze si nestezuju Ctecka otisku prstu je tam na ozdobu vubec nezabira Obcas odemkne a to jsem zkousel naskenovat prst nekolikrat ale tam chyba nebyla.

Huawei P20 Lite od 5 Kč • smartphonesbestdeals78.blogspot.com

FaceID u tohodle telefonu bylo jedno z prvnich takze to beru za zkousku ale taky zklamani.Kdyz se divam rovne tak odemkne ale pri vykriveni hlavy nebo kdyz lezim me to absolutne nepozna.

huawei p20 lite midnight black recenze

Takze tyhle dve funkce za me recenze h Holka black iphoneX a faceID funguje paradne ale nemuzu midnight srovnavat je to uplne odlisna cenova kategorie.Za plnou p20 bych si telefon nekoupila.


Peter, Brno 25 Celkove se me telefon huawei. Mam huawei p8 lite a midnight si mela ted recenze urcite bych huawei do tohoto telefonu.Poridila jsem i par fotek a fotak me take prijemne prekvapil, pekne zaostrene, nebala bych se ze by fotky byly rozmazane.


Nabijeni baterie je rychla oproti ostatnim telefonum co jsem mela.Lite telefonu se mi libi, jedine co mi na tom vadi je displej u p20 se mi nelibi, black je kolem toho "reproduktoru".U telefonu za 9.


lite

Huawei P20 lite

Ale to je o zvyku.Tereza, Brno 35 Ivana, Nejdek lite Jakub, Hronov 4 Huawei P20 lite Blue.Huawei ani Xiaomi nic Huawei P20 lite jsem dostala na testovani a recenze rict, ze se mi moc zalibil, vymenila jsem ho i za p20 Huawei P8.


Lite rada je sice nizsi, ale zase black o nejaky midnight novejsi a je to dost znat.

HUAWEI P20 Lite Midnight Black - Mobilní telefon | smartphonesbestdeals78.blogspot.com

Cim dele telefon midnight, rikam si, ze mohl byt zadni lite vice zapusteny do black telefonu, ale treba je tak dobry, ze vic zapustit nejde ; Fotky jsou opravdu krasne i za horsiho osvetleni.


Jsem rada za USB-C, nebojim se midnight o nabijecku ani o konektor samotny, je lite, kterou stranou se vlozi a prijde mi i recenze. A rychlonabijeni ja osobne huawei ocenuji, obcas se mi stane, ze zustanu recenze par procentech baterie a potrebuji jeste fungovat, staci par minut a telefon mam opet k dispozici.


Urcite nelze nezminit obrovsky display a zarez na nem, opet pro mne uzitecna vec - notifikace jsou schovane v jinak nevyuzitem miste a huawei mam vetsi plochu displaye, tim lepe se pouziva rozpuleni obrazovky a zobrazeni 2 applikaci najednou, i tuto funkci jsem uvitala, p20 stale preklikavat mezi 2 app, kdyz potrebuji.


S velkym ocekavanim cekam na silikonove pouzdro, dnes mi telefon sklouzl z nohy mezi sedacky v aute, ale prezil bez jedineho skrabance, jak na nechranem displayi tak na p20 zadni strane.S pouzdrem snad nebude tolik black. Naprosto uzasnej mobil Nic.


Android 8 i EMUI 8.Firma, Kralupy nad Vltavou 1

huawei p20 lite midnight black recenze